Кабінет міністрів
1. Виконує роль виконавчого органу
учнівського самоврядування. Очолюєтьсязаступником Президента з питань роботи
міністерств, що затверджується строком на два роки.
2. Кабінет міністрів:
- вносить
на розгляд Учнівської Ради , засідання учнівського самоврядування пропозиції щодо
зміцнення навчально – виховної , наукової , культурно – спортивної бази
училища;
- залучає
додаткові джерела;
- стимулює
творчий підхід до вирішення нагальних
проблем учнівського самоврядування;
- підводить
щосеместрові підсумки роботи учнівського
самоврядування.
Робота кабінету міністрів
реалізується через діяльність міністерств.
3. Міністерство освіти утворюють:
• Міністр
освіти (є відповідальним за діяльність міністерства)
• Відділ
освіти (забезпечує роботу міністерства по окремим напрямкам)
• Навчальний
центр та сектор “ Знання” (здійснює постійний контроль за успішністю учнів в
разі потреби організовує допомогу учням які
не встигають).
4. Міністерство дозвілля і
культури:
• міністр
культури (є відповідальним за діяльність, роботу міністерства).
• Відділ
культури забезпечує роботу міністерства по окремим справам.
• Центр
творчого розвитку та сектор “ Дозвілля”
здійснюють основні завдання культурного сектору (організовують дозвілля,
сприяють проведенню вечорів, вечорниць, екскурсій, К.В.К... )
5. Міністерство інформації:
• здійснює
інформаційно – просвітницьку роботу серед учнів через училищну пресу;
• проводить
роботу, спрямовану на формування всебічно і гармонічно розвинутої особистості;
• бере
участь у проведенні заходів, лекцій, читань різнобічного тематичного плану.
Структура міністерства інформації.
Редколегія (міністр, радники).
• спрямовує
діяльність міністерства, координує його роботу.
Центр зв’язку.
• забезпечує
роботу міністерства в окремих справах.
Прес центр – координуючий центр
всіх інформаційних служб: поліграфічний відділ (відділ оформлення), фітовідділ,
відділ реклами.
Склад прес центру утворюють: головний редактор, редактори окремих
відділів, кореспонденти, художники.
Форми роботи прес центру.
• газета (своєрідний літопис
училища).
• прес
– бюлетень (терміновий випуск міні газети підсумкового змісту).
• фотогазета
(шкільна газета може носити характер звіту про конкурси, свята, фестивалі,
спортивні заходи тощо).
• рекламний
вісник.
6. Спортивно – оздоровче міністерство:
Міністерство декларує
• міністр
спорту очолює відділ спорту є відповідним за роботу міністерства.
• спортивний
центр забезпечує роботу міністерства в
окремих напрямах.
Сектор спорту організовує і проводить спортивно –
масову роботу, оперативні змагання, в тому числі так звані “козацькі забави”,
залучає учнів до участі в роботі спортивних секцій.
7. Міністерство екології та праці:
• міністр
екології та праці (є відповідальнім за
діяльність міністерства)
• Відділ
праці та екології (забезпечує роботу міністерства в окремих напрямах)
• Центр
корисних справ (надає допомогу по збереженню училищного майна)
• гуртки
(імідж, сучасне моделювання, ремісник)
Міністр
освіти і науки
1. Організовує допомогу в разі потреби учням, які
мають незадовільні оцінки.
2.3алучає учнів в предметні та фахові гуртки, виступає з
ініціативою про створення нових гуртків.
3.Надає допомогу педагогам в організації тематичних вечорів, створенні
лекторських груп.
4.Проводить заходи, направлені на підвищенні якості
знань учнів - це
педметні олімпіади, конкурси фахової майстерності, тематичні вечори, огляди підручників.
педметні олімпіади, конкурси фахової майстерності, тематичні вечори, огляди підручників.
5. Бере участь в
обладнанні навчальних кабінетів, виготовлення посібників.
Міністр
дисципліни та правового захисту учнів
1.Здійснює соціальний захист і організовує
допомогу учням з малозабезпечених сімей,сиротам, напівсиротам.
2.Забезпечує захист прав та інтересів учнів.
3.Здійснює контроль за відвідуванням учнями уроків
виробничого та теоретичного навчання.
4.Організовує бюро добрих послуг, скриньку
довіри.
5. Виходить з пропозиціями до батьківського колективу,
ради профілактики з питань поведінки учнів.
Міністр
культури і дозвілля
1.Організовує проведення конкурсів, КВК і оглядів
художньої самодіяльності, виставки творчих робіт учнів.
2.Творчо керує центром розвитку проведенням
культурно- масових заходів.
3.Вивчає побажання учнів щодо
організацій і робіт гуртків художньої самодіяльності, спортивних секцій.
Міністр фізкультури
і спорту
1 .Запис учнів в секції та групи здоров"я.
2.Організовує проведення змагань спортивних свят, туристичних походів, секцій, подоржей.
3.Залучає батьків до спортивно-масової та
фізкультурно-оздоровчої роботи.
4.Організовує загальноучилищні спортивно-оздоровчі заходи.
5. Пропонує здоровий спосіб життя( антиалкогольну,
анти тютюнову,антинаркотичну програми)
Міністр інформації
1.Інформує учнів, батьків, педагогів про всі події, які відбулися в училищі.
2.Випускає щомісячну газету учнівського самоврядування «Лідер».
3.Висвітлює цікаві училищні події та традиції: День сім’ї, вечорниці, виставки
малюнків, круглі столи і т.інше.
Міністр екології і праці
1 .Виховує в учнів бережливе ставлення до збереження училищного майна.
2. Проводить екологічні вечори, акції, конференції
та інше.
3. Організовує змагання між групами колективами по кращому озелененню кімнат і
навчальних кабінетів.
6.Формує екологічну культуру людини,її гармонію з
природою.
7.Проводить трудові десанти по благоустрою училищної території.